måndag 14 december 2009

Jag fattar ingenting!

Hade ÄL förra veckan (enligt testen), var inte så värst sjuk och tänkte att det kanske inte lossnade nåt ägg. Idag hade jag lite magknip på dagen men tänkte att det nog inte är något speciellt. Just gick jag på WC och det kom fur mycket blod som helst. Jag fattar ingenting!!! Min mens borde inte börja förän typ den 22.12, det är ju en hel vecka tills det!!! Jag brukar ju ha mellanblödningar men blod i sånhär mängder????

Snällla snäääällla låt mig få den där sista miunutenresa som jag vill ha. Please!!!! Måste bort från detta nu.

Och till på köpet så hamnade jag idag att jobba tillsammans med en baby på 8 månader. Ge honom mat och ta hand om honom ungefär en timme. Tanken slog mig mer än en gång. Han skulle kunna vara min, jag skulle kunna ha en baby i hans ålder nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar