tisdag 26 april 2011

Fladder i magen

Nu har jag börjat känna något i magen. Har i flera dagar redan gått och undrat om det är lilla pingvinen eller bara gaser men börjar nog mer och mer tro att det är lilla pingvinen. Spännande!

Vi skulle på ultraljud 9.5 men min man måste åka iväg på en resa så jag bokade om det till den 16.5. Så nu blir det en lång vecka extra att vänta, men det är det värt. Vill ju att vi båda skall vara med på ultraljudet.

Illamåendet har blivit lite bättre och jag mår sällan illa på kvällarna längre så v. 18 var den magiska gränsen för detta.

Jag läser era bloggar, är inne på vissa varje dag, men är dålig att kommentera...men ville bara säga att jag inte glömt er, mina medbloggare.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt! Jag tror också jag börjat känna lite fladder. Är dock inte säker på om det bara är gaser eller inte.

    SvaraRadera