torsdag 5 juli 2012

13+4 (typ)

Typ det kan va 13+3 eller 13+5 också ;)

Nu har vi varit på ultraljudet, allt såg bra ut. Det är helt otroligt att det växer något inom mig, igen. Om någon hade sagt åt mig att jag kommer att vara gravid igen den här sommaren så hade jag nog skrattat ihjäl mig. 

Men här är vi. 

Illamåendet har inte gått om ännu heller så jag räknar med att det blir bättre i vecka 18 som senast. Eller jag hoppas verkligen det för om det inte blir bättre då så vet jag inte vad jag gör. 

Eftersom jag inte visste om jag någonsin kommer att få barn överhuvudtaget så är jag så otroligt tacksam över att bli tvåbarnsmamma men fler än så kommer det nog inte att bli. Mitt illamående är nog största orsaken till detta. Och det att jag alltid hoppats på två stycken. Så min dröm blir ju sann. 
Och det trodde jag verkligen inte skulle hända. 

Så nu får jag fundera på saker som syskonvagn, vad man behöver skaffa (som tur inte så mycket) och HUR man klarar av vardagen med två stycken under 2-åringar. Det ni.

1 kommentar:

  1. Men oh, så gärna jag skulle vilja läsa mer av fin blogg. Vi har haft apsvårt att få barn. Vårvsenaste var genom IVF, och nu är vi gravida igen...vi upptäckte det på lilla M 5 månaders dag. Tätt, men så underbart!! Kram Lila

    SvaraRadera