tisdag 24 februari 2009

Tillbaka från Resan

Utvilad och aningen brun. Vi hade +35 grader och shoppingen var super. Fick verkligen vila ut och glömma allt vad jobb heter. Och då vi kom tillbaka till Finland så var det skit väder, men idag sken solen och gav hopp om att våren snart är här.

Är inte gravid, hade dock en lite kortare och konstig mens under resan. Har känt mig lite känslig och konstig de senaste dagarna. Tänker börja gråta över de mest konstiga saker. T.ex. Vickan och Daniels förlovning. Sen när bryr jag mig om sånt? Jag grät ju knappt på min egen bröllopsdag. Och idag då jag åkte från näringsterapeuten så sa hon: -Jag får väl läsa i tidningen sedan när du fått en bebis. Då tänkte jag också börja grina. Varför i all världen? Skulle kunna tro att det är något, men eftersom jag blödde under semestern så kan det inte var något.

Fick hålla en liten 2-månaders baby på en fest i helgen. Det var helt ok. Det var alla gravida på festen som var jobbigare. Och en kompis har BF idag och en annan får sin baby med planerat snitt om 1,5 mån. Det är det som är jobbigt. Det är det som ligger närmare mina "mål" just nu. Babyn är så långt borta ännu. Det är graviditeten som jag vill åt. Till att börja med. Äl är vilken dag som helst nu, så nu är det bara att börja hoppas igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar