måndag 26 oktober 2009

Hoppa över hoppet denna gång...

Ibland så blir jag bara så arg på detta hopp som jag har. Jag menar, det är ju bra att ha hopp, det vet jag. Men, kan inte bara mensen börja så jag slipper gå omkring och hoppas. Jag har haft mellanblödningar redan för flera dagar sedan. Halva dagen igår och hela dagen idag (hittills) ingenting. Brösten är så otroligt sjuka och magen. Alltså PMS eller? Och så har dumma lilla naiva jag läst på nätet för läänge sedan att de som normalt har mellanblödningar innan mensen brukar ha det då de är gravida också. Jaha och det ger ju liksom hopp i mängder. Jag är på BIM +1 idag. Men min mens varierar från 27-31 dagar och idag så är det just den 31 dagen.

Mår dåligt och har ont i magen. Kan det inte bara börja så jag får börja trycka i mig Clomifen!!

3 kommentarer:

  1. Förstår verkligen vad du menar, försöker verkligen låta bli att hoppas, men kan ju inte låta bli! Och kroppen gör sitt bästa för att luras (eller det är väl snarare jag som övertolkar alla känningar), plus att alla symptom kan man hitta inlägg om på nätet om någon som har haft detsamma och visat sig vara gravid. Lätt att inte hoppas då...

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vill bara säga att vi lyckades med insemination, andra försöket! Såg nedan att du inte visste någon som hade lyckats, men det finns alltså!

    Hoppas för er skull att ni får ert efterlängtade barn inom snar framtid!

    Kram Lucia!

    SvaraRadera
  3. Tack för att det finns andra som går igenom samma och tack för att någon lyckats med insemination...det gör även mig lite hoppfull!

    SvaraRadera