söndag 1 november 2009

Helgen är över och jag har haft ganska kul. Hade fest här hemma och det var väl helt ok, inget mer med det.
Nu skall jag orka en hel vecka igen med en massa jobb. Nästa vecka skall jag opereras, ett litet ingrepp, får åka hem samma dag, men kommer att vara sjukskriven i 2 veckor efter det. Ärligt talat så behöver jag det, sjukskrivning. Att bara få vara och tänka och ta det lugnt. Troligtvis kommer jag att vara otroligt sjuk så det är därför jag får sjukledigt =(

Clomifenet verkar med besked, det gör ont i äggstockarna och jag var orolig att jag fått hyperstimulation eller något men det gick om sen och nu har det känts ganska bra. Man skall ALDRIG läsa vad som står på pappren som kommer med medicinerna, då får man allt som står där! Förutom det lilla barnet som man mest av allt vill ha. Den lilla biverkningen får man tydligen inte.

Äh, det börjar luta mot deprimerande det här så jag skall sluta, skall återkomma efter mitt sjukhusbesök, då är jag förhoppningsvis lite klokare. Och har en tid till fertilitetsklinik =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar