fredag 25 mars 2011

Vecka 15 (ok, imorgon)

Fattar inte, vecka 15 är här nu. Fjärde månaden. Som gravid!

Har börjat få en liten mage och igår fick jag höra av två elever att det nog redan syns så jättebra att jag nog säkert kommer att bli jättestor. Vilket förvånade mig lite. Jag har inte egentligen ens behövat fundera på att gå och köpa mammakläder ännu och känner mig inte så värst stor. Tvärtom så jag blev väldigt fövånad över denna kommentar. Sväller ju upp då jag ätit, men...

Illamåendet på kvällarna håller i sig och jag har lite problem att få något gjort. Skall bli skönt med helg nu. Skall kanske träffa min kompis och hennes baby imorgon och gå på lite loppis. Sen borde jag skaffa doppresent åt min blivande gudson. Så lite spring på stan ser det ut att bli i alla fall.

Det stämmer nog det där med att efter v. 12 börjar tiden gå fortare. Snart är det ju sommar och sen är det dags för babyn. Skall bli såå härligt!

1 kommentar:

  1. Ja visst går veckorna fortare och fortare efter vecka 12. Man funderar inte lika mycket så det är väl därför tiden inte går lika långsamt.

    SvaraRadera