söndag 20 september 2009

Jobbar på

För tillfället så har jag enormt mycket jobb. Därför så har jag inte uppdaterat här. Och den andra orsaken är att jag inte riktigt hunnit tänka på det här med att vänta på BIM. Det är väl en vecka kvar ungefär. Men jag försöker att låta bli att titta i kalendern och försöker koncenterara mig på att jobba. Av någon underlig anledning så har det fungerat hittills. Blev väl så besviken förra gången. Så nu har jag satt på en "spärr", vill inte bli så besviken igen.

Nu skall jag forstätta jobba =)

2 kommentarer:

  1. Hej! Har följt din kamp ett tag. Själv har jag äntligen lyckats & har fått min efterlängtade bebis, men resan dit var lång & tung så jag förstår verkligen vad du går igenom. Hoppas att det går vägen för dig den här gången & att du slipper IVF, som ju inte är världens roligaste... Lycka till! Kram från Hanna

    SvaraRadera
  2. Roligt att någon följer min blogg, tack för det!! =)

    SvaraRadera