söndag 26 december 2010

Julen

Julen har gått utan större problem. Har spenderat den med både småa barn och min gravida syster. Igår var jag på en kort liten krogrunda och lyssnade på en trubadur. Fick många trevliga julklappar. Idag blir det två ställen som vi skall till och sen är julfirandet över för den här gången.

Jag har klarat det bra. Då mina släktingar började diskutera om min systers graviditet etc så gick jag antingen därifrån eller pratade om något annat med någon annan. Det gick ganska smidigt. Försökte tänka mig att jag kanske är gravid nästa jul. Då är det kanske min tur. Om det inte är det så kanske det blir en jul utomland igen, vem vet.

Min läkare ringde mig aldrig den 23.12 och meddelade UL tiden så nu måste jag genast imorgon höra av mig och försöka få en tid till den 30.12 så vi kan kolla att allt är ok. H O P P A S mina embryon skulle klara sig så det blir överföring. Pleace?????

1 kommentar:

  1. Skönt att det gått bra i jul, hoppas att det är du som är gravid nästa år. Håller tummarna för att det går bra för embryona.

    SvaraRadera