måndag 20 december 2010

Mens dag 1 är här, back in business liksom

Då var Ä N T L I G E N mensen här. Den har hållit på och varit jobbig igen. 11 dagar av mellanblödningar och idag kickade det igång. Skall ringa om UL tid om en stund och hoppas att jag får tid till den 30.12. Sen gäller det att lägga allt hopp, alla tummar och alla mirakel på att mina två i frysen överlever och kan bli överflyttade. Om så skulle ske blir det ca 5. 1 2011.

Berättade idag för en arbetskompis om vår barnlöshet. Hade tänkt att hon skulle kunna vara en potentiell person att tala med om detta och det var hon. Det bara gled in på detta ämne. Ni vet hur det kan gå ibland...Mens-gynekolog-PCO....by the way jag kan inte få barn. Det visade sig att även de har försökt i nästan ett år. Tydligen rätt så aktivt med tester osv. Det var riktigt skönt att få tala med någon. Även om det kan hända att hon redan är gravid. Då är hon det. Men nu vet hon åtminståne var jag står.


2 kommentarer:

  1. Heja! Då är det på G, och hoppet är det sista som ger sig!!! Håller alla tummar jag har för positiva besked i januari :0)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att höra! Jag håller också tummarna att januari 2011 blir en riktig toppmånad! :D

    SvaraRadera