onsdag 5 oktober 2011

BF + 10 dagar

Jahapp, 10 dagar över då!
Min man har börjat göra lite jobb under dagarna, trots att han är på semester. Det händer ju liksom inget här inte. Bebisen bökar runt som en galning på kvällarna.
Tänkte jag skulle göra lite kokosbollar.

Bara väntar på fredagen då vi skall till sjukhuset. Hoppas att de gör en hinnsvepning eller något som skulle göra att det lägger igång. 

Har förresten försökt att kommentera på t.ex. Puma din blogg, men det går av någon anledning inte. Läste att blogger haft lite problem på senaste tiden med detta. Har försökt även på andra bloggar men nej, fungerar inte. Konstigt!!!

Vet ni vad jag hoppas!? Att SEN när allt detta lägger igång, då jag kommer till sjukhuset så kommer de att säga typ: jamen vad bra du är öppen 7cm redan, bara att tuta och köra.
Men vet ni vad jag är orolig för, att komma in och de säger: sorry 1 cm åk hem tillbaka. Det är liksom det värsta som kan hända just nu...

Skulle bli så glad om något gick min väg nu!

3 kommentarer:

  1. Åh, jag minns att jag tyckte de där dagarna var tortyr... Alla sa att jag skulle njuta av våra sista dagar bara vi två, men jag kunde inte njuta alls - jag ville bara att det skulle sätta igång.

    Kram och hoppas att allt blir som du vill.

    SvaraRadera
  2. Åh kan tänka mig att det är segt att vänta. Jag hade ju ställt in mig på att gå över men så kom pluppen 2 veckor tidigare. Så jag vet ju inte hur jobbigt det är. Jag hoppas i alla fall att du får en fin förlossning.

    Ja det är fler som haft problem med att kommentera. Men jag vet inte vad som är fel.

    SvaraRadera
  3. åh jisses vad fort tiden springer iväg! Tyckte det var nyss du plussade! Galet! Spännande att det snart är dags! Jag gick 6 dar över tiden fast han kom på exakta datumet jag fick först, som de ändrade vid UL. Förlossningen var otrolig, inget jag vill vara utan. Kram!

    SvaraRadera