onsdag 26 oktober 2011

Fem meningar...

Fick en sån här av Puma =)


1. När ingen ser och hör så...pratar för mig själv ;)

2. Jag går aldrig hemifrån utan...telefon, nycklar och min marimekko börs med pengar och alla kort.

3. Min blogg heter som den gör för att...när jag startade den så fanns det verkligen inte ett plus i sikte och det tog ju länge innan det blev ett plus också. Och då undrade ju man VAR finns MIN bebis? Nu är hon ju här så namnet borde ju ändras...

4. Om jag vågade skulle jag...oj, klippa mig i någon häftig frisyr, Åka utomlands ensam, kasta det mesta i min garderob och köpa nytt (är fånigt fäst vid alla mina kläder)...

5. Om 10 år kommer jag att...förhoppningsvis ha två barn, bo i ett egnahemshus eller i en större radhuslägenhet. Frisk vill man ju vara och så vill jag jobba med det jag jobbar med, men få bättre lön och ha bättre arbetstider!


Och vet ni vad? Jag kommer in i mina gamla jeans redan och har bara 1,5kg kvar till startvikten. Ganska bra på lite över två veckor. (Måste ju skryta!!) =)

2 kommentarer:

  1. A det var riktigt bra att vara så nära startvikten redan!!
    en annan har kämpat i över 1år & har fortfarande grav kilon kvar=(
    men grttis till dig=D

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera