onsdag 21 januari 2009

Andra dagen

av paroldel på gång. Hittills INGA symptom av nånting. Ev. lite huvudvärk, men jag tror att det är stress huvudvärk. Nu är det bara återigen att vänta på ÄL om det blir någon sådan denna gång. Sen den långa väntan på BIM. Och det allra värsta är att detta kan hålla på så här i åratal. Om ingenting hänt då vi far till läkaren nästa gång så vet jag vad hon kommer att säga. Hon vill att vi skall prova själv ännu en tid och sen först ställa oss i kö.
Men...jag äter primolut jag äter parlodel och jag äter en jävla massa mat.
= jag har gått upp i vikt (ca 3 kg) och tar alla mediciner. Men ok, nu skall jag vänta och se vad som händer med parlodelen och om det är helt ok så borde värdena sjunka inom 2 mån.

Vänta vänta vänta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar