måndag 5 januari 2009

Inbillning


Jag går omkring och inbillar mig att jag är gravid. Jag har så jäkligt ont i brösten. Det kan ju absolut inte bero på att jag äter primolut -nej. Konstigt magont har jag också, säkert detta även en biverkning av medicinen.
Julen och nyåret var fyllt med alkohol och ostar som man INTE får äta som gravid. Har ätit brie,mögel och andra ostar så mycket som jag orkade. Nu inbillar jag ju mig att jag gjorde detta eftersom jag säkert blir gravid, så att jag inte behöver äta det igen på länge. Andra tar vita månader från alkohol jag tar en vit månad från brie-ostar.

Har gått upp 2 kg i vikt. Nice!!! Nu är det bara att fortsätta på min stenhårda diet, som för övrigt inte lyckades så bra under jul och nyår. Trots att jag åt mycket så åt jag bara skräp, min dietist vill att jag skall äta som vanligt, bara lite mer. Nu skall jag gå och äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar