fredag 2 januari 2009

Nytt år och nya försök

Så var nyåret firat och min förkylning har äntligen blivit bättre. Den 30.12 fick jag oväntat ett + på ÄL-stickan, var så förundrad att jag dubbelkollade med CB-test och ja, positivt ägglossningstest. Så nu är de två närmaste veckorna fyllda med...jag har kanske lite ont i magen, brösten känns större, jag mår illa, vill äta hela tiden....osv. Bara att vänta.

Fick idag resultaten från mina blodprov. Prolaktinnivåerna är fortfarande höga, de har tom stigit sen förra gången. De skall vara 520 men nu har jag 762 (senast 637). Skall ringa till läkaren om två veckor då hennes semester är slut och fråga om det är något jag borde vara orolig över.

Sen det dumma. Jag hade ju hela tiden väntat på dessa svar, nu skulle jag äntligen få veta om jag har ÄL. Nej, det provet skall tas i slutet av cykeln. Det hade ingen sagt åt mig. Så nu skall jag på ett till blodprov nästa torsdag. Efter det tar det en vecka, sen vet jag det. Suck. Jag hoppas ju förstås på att jag hinner bli gravid före det.

Hoppas hoppas hoppas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar