fredag 26 december 2008

Tråkigt, så jävla tråkigt

Hela julen har jag varit sjuk. I två veckor har jag gjort absolut igenting. Och ikväll så skulle jag och några vänner åka ut på stan lite. Äntligen tänkte jag! Trots att jag fått ont i halsen så tänkte jag att det skall bli kul att komma ut och se lite folk. Vännen: njaa, jag orkar nog inte. Du kan ju komma hit och titta på tv eller något sådant. Jag: jag har en tv hemma också.

Så nu sitter jag här och skriver. Trots att jag borde vara på väg ut och ha roligt med vännerna. Alla mina vänner är så JÄVLA tråkiga just nu. Jag har suttit hemma och tittat på tv och ätit ostar de senaste 10 åren, jag orkar inte längre. Ingen av mina vänner har barn och ingen av dem är gravida heller. Så det är ingen orsak.

Jag är så sur just nu att jag skulle kunna skrika. Min man skulle vara på jobb men han kom hem. Tyvärr så gjorde detta inte mig det minsta gladare. Jag hade ju en helt annorlunda kväll planerad. Om jag skulle ha Äl så skulle jag kunna utnyttja tiden effektivt men det har jag inte (testade för nån timme sen). Detta gjorde ju att jag blev på ännu sämre humör. AAaaah, jag bara väntar på att få återgå till vardagen. Och fy, det där skit nyåret är också på kommande.

ijfr3896ytbncoviyntieuhgi chgli. Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar