onsdag 17 december 2008

Happy happy joy joy

Tänk att man kan bli glad för så lite. Skrev ju senast om den extremt äckliga nutridrinken, tänkte att det här blir tufft, men hör och häpna; chokladsmakande drinken var helt ok. Så alla ni +5kg som jag skall få, here I come. Och så hoppas (vet) jag att jag skall få en våg i julklapp så då kan jag lite bättre följa med viktuppgången. Knasigt med sån här problem, alla andra vill gå ner i vikt och jag vill gå upp. Nej jag vill inte, jag MÅSTE. Jag vill ha en egen liten baby som kommit ur min mage och om jag då måste få mera kilon, so be it.
Köpte nya mama idag. Det är dumt att köpa en massa mamma-läsning, då man inte ens är gravid, men det var ju i alla fall inte en gravid-tidning. Jag kan bli deppad om jag läser såna. Men tillbaka till den röda tråden, jag köpte nya mama pga de hade resespecial i den. Om att resa med barn och så. Jag bara väntar på att själv ha en liten att resa med så jag tänkte att jag kan köpa tidningen och spara den till bättre dagar.

För jag skall få min baby och vi skall resa utomlands hela familjen och ha så mysigt så. Vänta bara!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar