onsdag 10 juni 2009

En sväng på stan

Idag tog jag och min man en sväng på stan. Skulle inhandla en present och så ville jag se på lite kläder. Provade en snygg tunika på Gina som var såå gräslig att jag inte ens visade min man, drog bara snabbt av den och sa att den var ful. Oversize är såå inte min grej. =)

På stan så var det tydligen nån form av alla-gravida-är-ute-just-idag-dag. Överallt fanns de och så fanns de alla de som har barnvagn. Men nej, jag såg bort. Om jag såg någon med mage så försökte jag kolla in i något skyltfönster istället. Och det gick, det gick att få bort tankarna och jag blev inte sur. Hyvä mä!

Har redan under en längre tid haft "nattsvettningar". I början trodde jag att det berodde på att jag gått upp i vikt (och det gjorde det säkert också). Sen blev det bättre. Men nu då jag äter clomifen så har det dykt upp igen. Men nu kommer det mitt på dagen, som en blixt från klar himmel. Jag blir helt röd, börjar svettas och tycker det är skitjobbigt. Några minuter senare har jag gåshud och fryser. Kroppen är nog den underligaste ting som finns. Man blir aldrig klok på den.

1 kommentar: