tisdag 23 juni 2009

Midsommaren är över, vardagen är här.

Midsommaren var fantastisk. Tänkte inte på att just jag är barnlös utan firade en riktigt vuxen midsommar. God mat (grillade säkert 7 gånger), drack vin och hade såå kul. Om man säger att ett skratt förlänger livet så fick jag nog en hel del extra liv under helgen.

Innan midsommaren var jag på follikkelultra och allt såg bra ut. Sen så var det ju dags för lite sex under midsommaren, lite knepigt då vi bodde i en ministuga med ett annat par. Men vi tog en "tupplur" under dagen så fick det ordnat. ;)

Nu är vardagen här och den långa väntan är här igen. Och jag går hela tiden och funderar över alla symptom som kropp kan tänkas ge. (Nu mår jag dåligt, jag är svintrött och nu sticker det i äggstockarna = inget ovanligt). Men det är så tidigt ännu att säga någonting alls så det är helt onödigt att söka efter en massa symptom. Ändå gör jag det!

1 kommentar:

  1. Härligt med fin fin midsommar!! :)
    Nu är det "bara" att vänta..
    all lycka
    kram

    SvaraRadera