måndag 29 juni 2009

Men ändå så hoppas man...

Trots mellanblödningarna så hoppas man. Man har ju hört att även den månad någon blivit gravid så har hon haft mellanblödningar. Så jag hoppas, jag hoppas in i det sista på att jag kanske skulle kunna vara gravid.
Brösten är inte lika sjuka som de brukar och det sticker inte så mycket i magen som det brukar. Men, det är trots allt ännu flera dagar till mensen borde börja.

Fick ett meddelande av min man i dag var han skrev att detta än en gång är så frustrerande. Tell me about it! Vad är det för litet "fel" inne i mig som gör att ägget och spermien inte hittar varandra? Jag äter medicin mot alla åkommor de hittat som kan orsaka barnlöshet. Jag har använt både clomifen och pregnyl. Vi har haft sex precis då man skall. Men ändå händer ingenting. Jag som hade hoppats på att få köpa mammakläder i slutet av sommaren. Jag som hade hoppats på en vårbebis. Jag hade hoppats på att få känna lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar