torsdag 11 juni 2009

Regn och tjat på jobbet

Idag har regnet öst ner och feelisen på jobbet helt i botten. Alla talar skit om alla bakom ryggen. Jag försöker att hålla mig utanför deras dispyter, men det är svårt. Jag är tydligen en sån man kan komma och gnälla åt.

Det finns tre personer på jobbet som jag inte orkar med nu.
1. 60+ skall snart gå i pension. Så "borta" att man undrar om man kan lämna henne ensam med barnen.
2. 50+ som ser ut och beter sig som hon hör hemma på någon mentalanstalt. Dessutom extremt lat.
3. 50+ som bara gnäller om hur VIKTIGT hennes jobb som städare är. Och att ingen annan vill göra detta jobb, så HON gör det.

Så där, nu har jag också talat skit om dem bakom ryggen på dem. Som tur är det bara en dag och sen är det helg och jag skall på en fest. Får verkligen hoppas att det blir sista alkoholen på ett tag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar