onsdag 3 juni 2009

Inget positivt

Nej, inget positivt här inte. Fick någon form av flytning just och färgen indikerar starkt på att min mens börjar om några dagar. Så jag kan nu lungt säga att mina stora och sjuka bröst, mitt illamående och min trötthet beror endast på PMS. Så det blir ingen bebis den här gången heller.

Så där för övrigt så händer det inte så mycket positivt runt omkring mig heller. Folk dör, folk tänker dö, saker går sönder, personer blir kidnappade, försäkringsbolaget är negativt osv.osv.osv.

Snart är det dags att ta fram kalendern och börja räkna till nästa ÄL. Räkna när jag skall äta clomifen, när jag skall ta pregnyl sprutan och när det blir follikkelultra (som jag denna gång dessutom själv är tvungen att betala).

Ge mig lite solsken, ge mig lite hopp, ge mig nånting.
PMS-monster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar