onsdag 13 januari 2010

I did it

Jag berättade för min mor. Eller ja, jag skrev det. Fick ett meddelande av min mor var hon meddelade om en bra sak som hänt henne som hon var lycklig för. då tänkte jag att jag kan berätta denna nyhet på samma gång eftersom den också är positiv och det kändes bättre att berätta nu när jag själv är positiv och inte då när jag är som mest på botten och deppad.

Hon hade gissat, förstås, mor som hon är. Hon hoppades att det skall gå bra och hon skulle inte berätta för någon. Så one down and one to go. Pappa med sambo kvar. Det tar jag kanske i helgen om jag tycker det känns bra. Kanske jag klarar av att göra det face to face åt dem. skulle inte fått det gjort åt mamma utan att börja gråta så det gick bra så här. Mina syskon går där i samma veva sedan. Typ.

Nu har jag i alla fall gjort det! Eller ja, hälften av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar