fredag 5 februari 2010

Blöder igen

Trots p-pillren så blöder jag fortfarande. Försöker att koncentera mig på jobb och övriga saker för att slippa fundera över hela denna karusell, men det är omöjligt.

Fick en tid till läkaren igen och blev lite panikslagen eftersom jag inte skulle ha någon tid alls före ivf börjar. Tankarna snurrade: klamydia? HIV? Något fel på slemhinneprovet? Hepatit? Var tvungen att ringa upp omedelbums och kolla vad det handlade om. Ett standard ultraljud som skall göras innan IVF, eftersom det blir så lång tid nu mellan mina besök. Bara för att kolla att allt är ok. Och nej, jag har inte hepatit, klamydia eller HIV. Och det var inget fel på mitt slemhinneprov. Så orsaken till dessa blödningar saknas fortfarande och det är aningen skrämmande.

Väntar på slutet av april. 10 veckor kvar. Och i samma veva kommer amelia gravid tidningen ut (borde komma). Det ni!!!! Måste vara ett gott tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar