söndag 28 februari 2010

Inte en till!!!

Jädrans facebook, jag säger det igen. En fd arbetskompis till mig har skrivit lite konstiga saker på senaste tiden och jag trodde att hon skall gifta sig. Men idag började jag studera det hela lite mer ingående. nyfiken som man är och kunde ju konstatera att hon är i vecka 14. Fan också, hon är typ 10 år yngre än mig.
Det här med semester och att vara hemma passar inte riktigt mig. Sitter bara och surfar på facebook, mammapappa, familjeliv och en massa andra sajter. Och hoppas att tiden skall gå snabbare framåt.

Nu har jag under de senaste dagarna fått tre gravidbesked. Alla som tur helst lite "långt borta". Alltså inga nära vänner eller så, men iaf. Ni vet hur det känns! Och allt det där snacket med att man är lycklig för deras skull. Yeah right!

(nu måste jag söka mig ut ur detta hus innan jag spricker av avundsjuka)

2 kommentarer:

  1. Usch, det är så svårt med alla andras besked. Det är lättare sagt än gjort att fokusera på sitt eget. Fick själv ett besked om några bekanta igår, och kände att jag bara fånlog och försökte klämma fram ett "men så roligt".

    SvaraRadera
  2. Jag har lämnat dig en award i min blogg. Kram.

    SvaraRadera