söndag 28 februari 2010



Fick en bloggaward av Mina drömmars barn Tack!


Så här fungerar det:


- Kopiera "awarden" till din blogg.

- Länka till den som gav dig awarden.

- Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.

- Välj 7 andra bloggare som du skickar awarden till och länka dem.

- Skriv en kommentar i deras blogg så att utmärkelsen uppmärksammas.

7 sanningar om mig ;)

1. Jag har varit en grym nagelbitare. Nu har jag varit "bitfri" i flera år och skulle ALDRIG kunna bita mer.

2. Jag älskar att resa. Skulle gärna bo utomlands men varken jag eller min man har sådana jobb att vi skulle kunna göra det.

3. Jag älskar julen. Punkt.

4.Jag spenderar alldeles för mycket tid framför datorn och har svårt att förstå mina kompisar som inte gör det. (De har väl ett liv och jag inte ;)

5. Jag drömmer om ett stort gammalt hus som jag skulle inreda i vitt. Sparar fina bilder jag hittar på nätet och använder dem som inspiration då jag inreder.

6. Trots att jag verker självsäker och är det för det mesta så är jag ändå ganska osäker och oroar mig mycket. Funderar t.ex. om jag kommer att vara en bra mamma och hur människor kommer att se på mig som mamma. Om man nu någon gång blir mamma.

7. Jag fick just oväntat besök. Det gillar jag inte riktigt. Vill kunna plocka undan grejer innan det kommer folk och nu fick jag panik med mina gravidvitaminer, babytidningar, nålskräpkorg och det fatum att jag satt här halvnaken. Så pleace, ring innan ni kommer =)




Det här är svårt...men here goes....



Ledsen i hemlighet


Million Dollar Baby


Resan till plusset


Tyhjä syli


När 2 vill bli 3


Vill bli mamma nu


Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar