söndag 17 maj 2009

Jädrans facebook

och alla bilder på gamla studiekompisar och deras babyn. Jag borde bojkotta hela facebook, men jag kan inte. Här bakar vi pepparkakor med gullungen, här står han för första gången, mammas ögonsten.....ååååh. Jag skall så bli likadan sen, vänta bara. Jag skall bli precis sådär som alla andra är.
Läste dock en solskenshistoria i en blogg om någon som lyckats bli gravid med clomifen efter ungefär lika lång tid som mig så jag måste försöka tänka positivt. Det är svårt ibland, men man måste.
Positivt för idag är att solen skiner och jag är ledig. Negativt är att jag inte har något att göra. Väntar på att få gå ut och sola mig en stund. Så att jag åtminståne kan säga -jaa, jag har ju ingen bebis men åtminståne är jag brun.

Hmm vad skulle jag hellre ta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar