fredag 22 maj 2009

+ på Äl-stickan

Det fick jag imorse. Kan det ha något att göra med att jag tog en pregnyl spruta igår??? =)

Trodde ALDRIG att jag skulle lyckas få in den där nålen i mig. Men på något sätt lyckades det. Min man var tvungen att hjälpa mig med glasampullerna, skulle inte fått brutet glaset utan honom. Men sen då jag skulle sticka så sa jag åt honom att sticka. Gå ut alltså. Det är ju knappt så man klarar av det själv, hur skall man då klara av det med publik.

Ikväll blir det hett i sovrummet, för nu, för första gången så vet vi att det finns en chans att det lyckas. Tidigare var vi bara hoppats, men nu har jag använt både clomifen och pregnylspruta. Och paroldel och thyroxin. Så nu finns det en möjlighet. Sen är det bara att vänta igen. Den här gången med ett STORT hopp.

1 kommentar: