fredag 15 maj 2009

Skolning och en ny klänning

Idag har jag suttit på skolning hela dagen. Bla bla bla samma snack som man redan hört flera gånger. Stängde helt av ibland. Skolningen handlade om barn. Och barn vill jag ju ha. =) Anyway, medan jag satt där så klockan 10.25 så fick jag en känsla av att: vi kommer att lyckas. Vi kommer att få vår egen bebis. Det kommer att lyckas på något sätt. En timme senare var jag inte lika säker längre, men sen blev jag det igen.

Äh, vad svamligt det där blev.

Sen skulle jag på jobb, men innan det tog jag en sväng till Lindex. Det finns en klänning där som jag sett på sedan januari. Orginalpris 34,95. Då var den nedsatt till ca 20 e och det tyckte jag var för mycket för just den klänningen. Idag kostade den 9 e och ack så glad jag blev då jag såg att allt på just den ställningen kostade 4.95 e. Så nu fick jag klänningen (skulle nog ha köpt den för 9 e) och så köpte jag en jättetunn trikåblus som man kan ha svala sommarkvällar eller på krogen. Så tillsammans 9.90 e så man kan lungt säga att jag är nöjd.

Ibland blir man glad av småa saker. Ibland.

p.s. klänningen är stor nog att rymma en lite större mage =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar