lördag 4 april 2009

Inbillar mig

Jag har värk i magen, flytningar, ont i brösten, stickningar i magen etc etc etc. Så nu inbillar jag mig en massa. Läser gamla amelia vänta barn och hooopppas. Så just ett min granne är gravid. Skall försöka att inte bry mig ett dugg!

Men om man riktigt räknar så skulle ägget typ knappt ha fäst ännu, så jag kan inte ens ha alla dessa symptom, de beror endast på primoluten. Säkert pga att jag glömde de där två tabletterna. Nu är hela systemet fucked up. Det är ju bara 6 dagar tills jag får mens. Och mellanblödningarna börjar...om 4 dagar. Det förutspår jag.

Och så läste jag på ett forum. "Nu blir det ingen 2009 bebis för oss längre". Och det är sant, för mig också, det blir ingen 2009 baby här heller. 2010 känns såå långt borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar