fredag 17 april 2009

Jobb jobb

Har jobbat både dag och kväll nu i två dagar och är ledig imorgon. Sällsynt för mig med ledig lördag. Har varit två helt ok dagar med tanke på barnlösheten. Kanske det beror på att jag jobbat så mycket. Någon fördel med det också.
Ringde till sjukhuset och behövde inte flytta tiden. Sköterskan sa att det är ok, det är ändå mest bara samtal. Bra!!! =)

Imorgon blir det en sväng till stan och kolla in lite vårnyheter. Behöver egentligen ingenting med som inspiration kan det vara kul. Såg att nya amelia baby kommit till butikerna. Tänkte ta den från hyllan men tog mig själv i kragen och gick därifrån. Å andra sidan så jobbar jag ju med barn, kan skylla på det om jag köper den. Och så tycker jag ju att det är kul att läsa dessa tidningar. Max en vecka klarar jag, sen är tidningen hemma...jag vet att det blir så.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Skönt att det löste sig med tiden! Jag har hört att de rent av kan göra undersökningar även om man har mens, men ... man känner sig ju redan tillräckligt utsatt i den situationen. Nog för att de är vana, men ändå.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera