torsdag 24 juni 2010

Ett pyttelitet ägg

Idag var vi på insättning. Vi fick hela 13 stycken till frysen och det var helt underbart att höra att så många varit av så god kvalitet.
Själva insättningen gick smärtfritt men tog ett tag eftersom min läkare är så väldigt noga. Hon sökte och sökte efter det rätta stället och ville vara 100% på att det skulle placera sig precis dit hon ville att det skulle placera sig. Så nu har jag en liten på gång därinne.

Allt har sett så bra ut nu och allt har verkat så bra, så ifall det nu blir några problem eller inte lyckas så vet jag inte vad jag gör. Allt har gått så enligt boken den här gången. Jag är milt hyperstimulerad, vilket inte är alls konstigt med tanke på att jag hade 27 st. Måste dricka 3 l per dag och ta det lugnt.

Detta kommer dock inte att bli något problem eftersom det nu visat sig att jag kommer att fira en av mina favorithögtider alldeles ensam. Min man åkte på jobb precis då vi kommit hem och nu skall jag åka iväg till affären med alla andra galningar och sen komma hem och ja....ingen aning. Precis alla är någonstans och de personer som jag skulle fira med är på väg ut till en ö och det visade sig att det skulle bli 7 st killar och jag, så jag skippade det och jag tror verkligen inte att de ville ha med mig heller. Har fått en del inbjudningar till stugor, men jag vill inte fara dit som tredje hjulet med en massa par. Så vi får se. På lördagen vet jag om en riktig midsommardans och där vet jag att det kommer att finnas bekanta. Kanske jag cyklar dit?!! Förresten, får jag cykla? Tunga lyft och bastubad är förbjudna nu i några dagar men att cykla, det frågade jag inte om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar