tisdag 29 juni 2010

Ruvardag 5

Har endast en dag kvar på jobbet innan semstern och man kan säga att den är välkommen. Gårdagen och idag har varit grymt hektiska och det skall bli såå skönt att stänga dörren i morgon. Och faktiskt lämna in nycklarna, jag skall börja på en annan avdelning till hösten. Spännande och lite tungt, vet nu redan att det kommer att bli rätt så jobbigt. Roligt med nya ansikten.

Ruvarandet så har jag väl inte så mycket att säga till om. Det känns i magen. Mer än så kan jag inte riktigt förklara. Det gör inte ont, det känns lite obehagligt...Verkligen svårt att förklara. Då jag sätter mig gör det ont inuti liksom, troligtvis pga plocket. Ibland sticker det till och kniper lite på vänster sida. Ungefär vid äggstocken.
Brösten är kanske aningen sjukare än igår = lugesteronet skulle jag tro.
Idag fick jag någon form av värmevallning på jobbet. Brukar inte få det förutom då jag har ätit clomifen. Blev varm och röd i ansiktet. Å andra sidan så var det en så tung dag på jobbet så jag kanske bara stressade upp mig.

Söker liksom efter en nål i en höstack här. Det minsta lilla skall analyseras. Måste komma ihåg att lugesteronet gör sitt, "efterverkningar" av äggplocket gör sitt och sist men verkligen inte minst, pregnylen gör sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar