fredag 25 juni 2010

Midsommar

Denna midsommar kommer som sagt att bli lite annorlunda mot de tidigare. Den kommer att spenderas i stan. Det har jag aldrig gjort förr så det är med stort vemod detta sker. Om allt går enligt planerna och en viss båt går till en viss ö på lördagen så kommer jag att delta i detta. Men en sak som tynger på är ju tanken, vågar man dricka lite. Jag menar typ två vinglas. Mer än detta vågar jag nog mig inte på i alla fall. Vissa säger lev som vanligt, vissa säger nej lev som om du vore gravid. I såfall har jag redan syndat -åt lite förbjuden fisk igår. Orsaken till att jag känner mig aningen mer nervös än senast är ju pga att denna gång har gått såååå enligt boken och allt är så top och så bra så och chanserna är så bra. Man vill ju liksom inte förstöra något alls.

Idag skall jag på middag till min mor och efter det får vi se, kanske bäst att se över en väska med lite stuff, man vet ju aldrig vad som händer. =)

2 kommentarer:

  1. Är du inte klok?? Förstår inte hur du ens kan fundera på att dricka alkohol när du har fått ett ägg insatt. Men det är min åsikt...

    SvaraRadera
  2. Kanske för att det inte fäst ännu...

    SvaraRadera