söndag 27 juni 2010

Ruvardag 3

Bara 3! Läste dock att ägget fäster på dag 2-7 så vem vet, det kan ha hänt redan. Om det tänker hända.
Tidigare idag så kände jag av plötsliga stick i vänstra äggstocken. Det gjorde riktigt ont och jag hoppade till några gånger och sen var det över. Klart att jag tänkte tanken, tänk om det fäste nu. I samma veva så tänkte jag -om det fäste nu så fäste det nog lååångt åt helvete på fel ställe.

Långa jobbiga dagar kvar av det här pineriet. Åkte in till stan idag för att shoppa lite. Resultatet blev: ingenting, absolut ingenting. Det ända jag såg var gravidmagar och en ytlig bekant med sina döttrar och sin 1 vecka gamle son. Jag visste inte att hon väntade och där stod hon och såg hur bra ut som helst med sina barn. "-Ja, vi fick ju en liten pojke förra lördagen". Precis som om hon skulle ha varit till butiken eller nåt sånt.

Brösten är inte lika sjuka denna gång som under senaste behandlingen. Jag är mer uppsvälld och har mer ont i magen nu än senast.
Väntan är lång...

1 kommentar:

  1. Hoppas nu att det är som du tror, att det lilla har fäst och att det blir en liten bebbe i vår! Håller tumme tass och tå!

    SvaraRadera