lördag 19 juni 2010

Sista sprutdagen pregnyl

Tog just pregnyl sprutan och nu är detta över för den här gången. Har suttit och sett på bröllopet hela dagen. Det regnar som sjutton därute och det har inte funnits så mycket annat att göra. Fällt några tårar, jag är så väldigt känslig för allt sånt där.

Då de ringde från kliniken igår så sa de att de skulle skicka en massa papper per e-post åt mig. Men jag fick inget igår. Idag mailade jag kliniken men jag antar att de har stängdt på lördagarna så nu har vi ju inga papper alls. Vi skulle läsa igenom och fundera på en massa saker men nu får det ju bli snabba beslut sedan på måndag istället då. Det enda jag kommer ihåg var att vi skall fundera på om vi gör "fryskontrakt" till ett år eller 3 år. Min man är på jobb och kommer inte hem förän på söndagkväll så vi hinner inte diskutera detta så mycket innan. Får göra det i bilen sen då vi åker ner.

Fattar inte att jag skall gå igenom allt det där igen, äggplocket alltså. Fy tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar