torsdag 1 juli 2010

Ruvardag 7

Min läkare hade ringt mig igår medan jag var på jobbet. Ringde upp till kliniken och hon var upptagen just då men fick prata med en underbar sköterska. En som jag aldrig har träffat men som ändå visste "vem" jag var och undrade hur jag mådde efter plocket, du fick ju ut så många hörde jag, sa hon. Återigen förstår man varför man betalar mycket pengar för att gå privat. De bryr sig faktiskt. Eller så bryr de sig bara om pengarna men ifall de bara gör det så är de ändå trevliga och proffsiga.

Symptom, inget ännu. Lite stick och värk här och där som jag oftast har så där annars också. Omöjligt att säga något i detta skede. Jag hoppas ju såå men är ändå realistiskt inställd att det kan skita sig. Men nu har vi åtminståne rätt så mycket bra i frysen och det känns skönt att veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar