lördag 3 juli 2010

Ruvardag 9 dömt att misslyckas?

Jo vet ni, jag testade i morse och ni kan ju bara tänka er att det var negativt. Hade ett test som gått ut 2008 som jag fått av min kompis som fått av någon sjuksköterska som sagt att man nog kan testa med gamla. Så nu testade jag med ett gammalt, på ruvardag 9. Minus. Man undrar ju om det kan bli plus efter det här.

Försöker intala mig själv att det bara är ruvardag 9 men symptomen är precis likadana som dom jag hade senast. Alltså mensen kommer snart symptom. Så tyvärr så tror jag att det inte blir någonting den här gången. Jag kan ju försöka att hoppas ännu men...men....

2 kommentarer:

  1. Det kan absolut bli ett plus efter ett minus på ruvardag 9. Så förlora inte hoppet än!!!!

    Jag håller tummarna!!!!!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är så tidigt, så det kan fortfarande bli plus. Håller tummarna!

    SvaraRadera