fredag 9 juli 2010

Bloggpaus på nån dag

Har funderat på att ta en liten bloggpaus nu under sommaren. Är ofta in och läser på andras bloggar för att se hur det går men har liksom inte något att skriva själv just nu. ÄL om ca 10 dagar då vi är i Spanien. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: ingen har sagt åt oss att det inte kan gå utan hjälp så vi försöker fast det är minichanser efter en så här lång tid. Kanske ivf2 kickade igång några megaägg som bara väntar på att bli befruktade. Who knows?

Jag följer med er så mycket jag hinner men tar själv lite paus. Är nog tillbaka senast i augusti igen när kliniken öppnar, kanske tom tidigare. Nu skall jag fortsätta sola och snart ta en båttur.

...gone to the beach....

2 kommentarer:

  1. Ha det så skönt i Spanien! Ska hålla tummarna för ett mirakel. Kram.

    SvaraRadera
  2. Mukavaa kesän jatkoa, tauko tekee varmasti hyvää! Luomutärppiä toivoen!

    SvaraRadera