måndag 26 juli 2010

Samtal med min läkare

Hon är för underbar min läkare. Messar henne att det gick åt skogen att hon kan ringa mig när hon har tid. 5 min senare ringer telefonen och vi är back in business.

Då jag får min mens skall jag börja äta Zumenon och ringa henne. Ultra ca 11 dagar efter mensens början och lugesteron efter det fram till testdagen. Förutsatt att det blir överföring. Jag gav lov att de får välja ut de bästa av embryona och att det får sätta in två stycken.

Troligtvis fredagen den 20 blir det införing, om allt går som det skall. Denna dag passar bra annars också för jag har redan nu tagit ledigt för att gå på en konsert i huvudstaden och insättningsstaden är på vägen så det skulle passa perfekt. Min läkare sa att vi strävar efter att det skulle bli då. Och hon sa också att jag måste försöka att inte stressa och ta det lugnt. Inte det lättaste men man kan ju försöka.

Ca 2 veckor kvar tills mensen börjar och i väntan på den kan man ju hoppas att vi gjort ett litet mirakel i Spanien ;)

1 kommentar: