tisdag 12 oktober 2010

Jamen FUCK!

Alltså, VAD skall man göra åt dessa mellanblödningar? Igår började min mens, den fortsatte idag. Tog zumenon som jag skall och vad händer...den slutar, precis som senast. Var på akupunktur idag och sa att jag var så nöjd över att det lyckats med att korta av mina mellanblödningar redan. Och så det här.
Nu får det nog bara lov att komma mycket blod om en stund för jag tänker ta en till zumenon idag och om det inte börjar komma mer så får jag väl ta kontakt med min läkare igen. Varför kan inget bara gå som det skall? AAARGH!!!

2 kommentarer:

  1. Morning! Från en amatör - vad kommer mellanblödningarna ifrån? Ja inte VARifrån för det inser jag ju ;0) Ska kanske omformulera... Varför har du dem? Vet man det?

    Låter obehagligt!! Läste din historia med upp till 17 dars blödning. Inte kul! (Som mest har jag haft 10 och det räcker gott och väl tycker jag.)

    Håller tummarna för att det ordnar sig!

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen jobbigt med dessa. Skrev om dem i ett inlägg nu. Hoppas verkligen att akupunkturen hjälper mig med detta stora problem!

    SvaraRadera