måndag 18 oktober 2010

Sjuk

Jag är sjuk, för snart 10 dagen i rad. Fick en läkartid idag och hoppas på att få en kur med antibiotika. Bihåle- och /eller luftrörsinflammation gissar jag på.

Läste just på FL att min en gammal kompis har plussat igår. SUCK!

Därtill så har min en bekant troligvis drunknat i helgen och det hänger som ett mörker över stan just nu. De har inte hittat honom ännu men oddsen är i princip noll.

Skall på akupunktur idag och så har jag ett arbete ikväll som jag måste sköta. Så helt sjukledig kan jag nog inte vara.

Väntar på att min läkare skall ta kontakt så vi får se när det blir VUL. Men det blir väl nåt strul med det kan jag tänka mig.

Inte bra just nu...

p.s Något positivt måste jag ju skriva. Huset vi var och tittade på var SUPERSNYGGT innuti men kräver enorma mängder jobb utanför. Så nu funderar vi, velar och funderar. Skulle det kunna vara vårt hus???

3 kommentarer:

  1. Oj, det låter som om du behöver en Kram... Du har inte haft en lätt helg :( Vad förfärligt med en drunkning!!

    Krya på dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med Jag vill jag kan - Skickar en kram över nätet!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack så mycket för kramarna!De har inte hittat men bekanta ännu och det kan hända att de alrig hittar honom. Hemsk tanke!

    SvaraRadera