torsdag 28 oktober 2010

VUL och allt ok

Var på VUL idag och allting såg fint ut. Slemhinnans tre "skikt" syntes och slemhinnan var perfekt. Får börja med lugesteron imorgon, emrbyona tinas på måndagen och sen blir det insättning av två stycken embryon på onsdag eftermiddag. Så nu får vi bara hålla tummarna att det blir många fina exemplar att välja mellan.

Var lite orolig då jag skulle på VUL idag. Jag fick igår en rosa flytning och idag kom det även något liknande. Den var inte som blodaktig eller som en mellanblödning utan rosa genomskinlig. Skumt. Men gynekologen sa att det är ok.

Sen så tog jag KANSKE en tablett för mycket av zumenonet imorse. Jag kom helt enkelt INTE ihåg om jag redan tagit ett piller eller ej på morgonen. Tala om att vara totalt yr i bollen. Men det var också ok, som tur.


2 kommentarer: