söndag 21 november 2010

Alla känsliga sluta läsa nu!

Min mens började idag. Med magont och blod, som det gjort sen då man slutat med lugesteronet och zumenon. För en stund sen gick jag på toaletten för att byta trosskydd och vad hittar jag? Något som ser ut som en liten fostersäck. Jag var tvungen att ha min man att titta på det också. Det var liksom en hinna som man kunde breda ut åt alla håll (ca 3-4 cm) och det såg ut som om där fanns en blodådra.
Jag förstår ju att det som är insatt måste komma ut men hur har det varit för er andra? Har ni haft nåt liknande? Jag brukar ha blodiga klumpar, men kan inte komma ihåg att jag skulle ha sett något sånt här tidigare.
Jag fick ju inget plus på stickan så något missfall kan det väl inte vara, eller?

3 kommentarer:

  1. Hei,
    ehkä se oli vain kalvoa kohdun seinämästä? Viidennellä viikolla sikiöpussi on noin 1 cm halkaisijaltaan (tietolähde luotettava Google).

    SvaraRadera
  2. Okei, en edes tajunnut googlata kun olin niin shokissa :) Eli uskon että se oli vain jotain...jotain...jotain muuta. Ei se voinut olla, sitä paitsi kaikki testithän oli negoja.

    SvaraRadera
  3. Uskotaan yhdessä, että se oli jotain muuta. Olisihan se testissä näkynyt.

    Jaksamista taukoon. Paistaa se päivä vielä meillekin, joskus, jossain...

    SvaraRadera