fredag 12 november 2010

Ruvardag 9

Dag 9 är här.
- Har varit hos min Farmor och käkat mig så full med julmat att jag mår illa.
- Svarat på ett långt mail åt den barnlösa kompisen som nu väntar sin andra och förstår nu faktiskt att det är ett mirakel att hon överhuvudtaget har barn och att hon lever. Shit vilken story alltså. Vissa är tvugna att klara av så mycket i livet.
- Har idag blivit sååå sur på mina släktingar och det eviga faitandet om julen. Typ skit i julklapparna men min kusin barn är nog det viktigaste och dom skall nog ha julklappar dom. Håller på att tappar mina nerver och skulle just nu, om jag hade råd, boka en resa långt bort över julen.
- Har egentligen inga symptomer förutom dom vanliga. Det enda som jag märkte av idag var att jag får, för några sekunder, en känsla av att jag håller på att svimma. Sen går den över. Kan även bero på min extremt stela nacke. Men hur som helst så märkte jag av ett sån här fenomen idag.
- Ikväll blir det nog Idol och surfa på datorn. I säng tidigt.

Och....imorogon tänker jag tjuvtesta för första gången under FET 2. Det får bära eller brista, men det måste göras!

5 kommentarer:

  1. Oj, vad spännande att tjuvtesta imorrn. Ska hålla tummarna lite extra!

    SvaraRadera
  2. Varje gång jag varit gravid (fyra även om det "bara" blivit en bebis) har jag haft de där svimningskänslorna. För mig är det definitivt det säkraste graviditetstecknet!

    SvaraRadera
  3. Toivon tosi kovasti sun puolesta sitä parasta!

    SvaraRadera
  4. Håller alla tummar för imorgon!!
    kramar

    ps, fighter om julen känns så sorgligt onödiga, vad trist att behöva dras med det nu... hoppas det löser sig!!

    SvaraRadera