lördag 13 november 2010

Ruvardag 10

Och testet var som väntat negativt. Det molar på i magen och sticker och håller på.

Inga tårar, jag visste att det skulle bli så här. Ikväll blir det 30-års fest. Med åtminståne en mage. Suck! Kommer nog att bli lite jobbigt att sitta där och se på min bästa kompis mage och veta att inget växer i min, nu heller.

Testdagen är ju nästa veckas onsdag. Då tar jag ett nytt test och ringer sedan till kliniken. Nästa försök blir väl i Januari om de två jag har kvar klarar av upptiningen. Sen blir det IVF 3. Just så, det trodde man inte.

4 kommentarer:

  1. Även om du fått tillbaka en blastocyst är det väldigt tidigt att testa nu, hcg hormonet måste hinna byggas upp för att ge utslag på testerna. Avvakta lite till även om jag förstår att du vill veta. Jag fortsätter hålla tummarna!!

    SvaraRadera
  2. Även jag fortsätter att hålla tummarna...

    SvaraRadera
  3. Trist med ett minus, men dag 11 är ju väldigt tidigt så jag fortätter tummhållningen. Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för peppningen tjejer. måste försöka tro att det ännu är möjligt att få ett plus.

    SvaraRadera