måndag 1 november 2010

Närmar sig

Kontaktade min läkare angående svampinfektionen och fick som order att ta medicinen jag hade hemma genast samma dag. Så nu väntar jag bara på att symptomen skall gå om.

Har under helgen uppnått en mogen kvinnas ålder och blivit 30 år. Skulle inte ha någon fest eller något men mina underbara släktingar och familj ville annat och ordnade en stor fest för mig med massor med presenter och goda smörgåstårtor. Och jag hade ingen aning om någonting. De hade gått bakom ryggen på mig. =) Spenderade även en natt på ett fint hotell tillsammans med min man.
Och det var alldeles underbart roligt med fest!
Så det blev ingen stor fest för kompisarna men en stor fest för familj och släkt.

Idag borde de ha tagit våra embryon ur frysen och på onsdag gäller det. Ifall inte det blir några problem. Så nu ÄR det nära!

4 kommentarer:

  1. Grattis grattis! Nu är du officiellt närmre 40 än 20... (och det kommer från en 32åring!!) Välkommen till den så kallade vuxenvärlden ;0)

    Låter underbart med fest!! Hoppas att du får en riktigt fin födelsedagspresent på onsdag...

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Vad härligt att det blev en fest och att det var riktigt roligt. Kram.

    SvaraRadera
  3. Grattis, Mikaela! :)

    SvaraRadera
  4. Grattis och lycka till=)

    SvaraRadera