torsdag 4 november 2010

Har fått en Award

Har fått en award av MDB

En award var man skall skriva tre saker som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild. Eftersom jag försöker vara rätt så anonym. Ankdammen här i finland är så liten så blir det lite svårt med bilden. Men skall lägga en "anonym" i alla fall :)

Denna bild är tagen i Spanien då vi var där i somras

1. Jag älskar att resa. Inte bara själva resmålet och värmen. Utan att packa, att planera, att boka, att sitta 14h i flygplan, att vänta på flygfältet, att drömma sig bort. Skulle kunna resa hela tiden men tiden och IVF/FET slukar det mesta just nu. Drömmer just nu om Filippinerna, Thailand och Malaysia.

2. Jag har alltid lackade naglar. Eftersom jag jobbar väldigt mycket så har jag inte tid för så många fritidsintressen. Jag har fina naglar och gillar att lacka dem med olika färger och gör fina mönster. Så jag lackar naglarna då andra är på gym ;)

3. Julen. Älskar julen och allt som har med det att göra (utom julkort på bebisar som inte är mina). Har beställt nya julgardiner och en fin julstjärna. Och shoppade lite på IKEA igår också...julpapper, hängen etc. So bring it on Christmas!


Nu stod det i "reglerna" att man skall ge vidare awarden till fem stycken. Jag tänker ge vidare den till just
DIG!!
DU som aldrig har fått någon award!
För det är du värd.

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild! Sommar... sol... drinkar på stranden... :0)

    SvaraRadera