lördag 4 september 2010

4 stycken graviditetstest

Beställde 4 stycken igår. Två "vanliga" och två clearblue, men inte digitala den här gången. Senast hade jag bra test som sa gravid eller inte gravid. Nu kunde man bara köpa dessa som berättar hur länge sen befruktningen det är. Ville inte ha såna test så det fick bli vanliga istället. Och billigare blev det ju. Hoppas innerligt på att jag endast behöver använda ett test.

Om några timmar är det dags för födelsedagsfesten. Snälla, låt graviditetssnacket ske någon annan gång!! Å andra sidan så har en släktning till mig varit på bröstförminskning och är super missnöjd så vet nog inte om jag vill höra om det heller (eller se för den delen). Tror att jag håller mig till kakbordet och födelsedagsbarnet =)

Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Ha en bra kväll Mikaela!! Lycka till med både party och bäbysnack... :0)

    SvaraRadera