tisdag 7 september 2010

Ruvardag 11

Dag 11 är här. Igår kväll efter att ha läst inlägg här på bloggen och sms:at med min kusin så fick jag en såndär TÄNK OM-känsla. Jag låg och försökte somna och ett tu tre kändes det som fjärilar i magen och jag kände hur det kändes konstigt i magen på något sätt. Började tänka om jag ändå skulle kunna vara gravid.

Detta är ju min första FET och jag antar att det känns lite annorlunda än efter ett färskförsök eftersom de då varit inne och grävt i mängder och stuckit och haft sig. Det som känns annorlunda är värken i magen, den är liksom konstant och dov, endast lite värk men ändå så att det känns. Inte så mycket stick som det brukar vara.

Min kusin skrev i sitt sms att hennes graviditeter har också varit sådana, att hon varit säker på att mensen skall börja, men sen har den aldrig börjat. Detta är ju givetvis lite annorlunda, jag äter ju en massa mediciner. Men tänk om det ändå skulle ha lyckats. Och många tror ju att de har pms besvär när de i själva verket är gravida.

Ikväll eller senast under morgondagen så borde det komma fram. Antar att mensen börjar kicka igång snart, om den är på väg. Är så nervös att jag mår illa och inga tester har jag ännu heller. Köpte på halpa-testi.fi som väl är samma som billigatester.se men har inte fått nåt bekräftelse mail ännu. Kommer att hinna få mensen innan testerna är här. Vill ju inte köpa på apoteket då jag en gång har beställt redan.


Please låt det lyckas denna gång!!!!!

EDIT: Testerna är skickade. Med tur får jag dem imorgon, annars i övermorgon!

2 kommentarer:

  1. Åh vad nervigt, håller tummarna som tusan nu! Skönt att testerna är skickade, kunde annars erbjudit mig att skicka något av de överblivna jag har kvar i lådan. Kram.

    SvaraRadera
  2. Oj, tack vad snällt av dig! De är nog på väg hoppas jag. Hoppas att mensen håller sig lång borta!!

    SvaraRadera